Ens visita un arqueòleg!

El passat dijous, l’alumnat de 5è, en el context del projecte de l’edat antiga, vam tenir la sort de poder comptar amb la presència d’un pare d’alumne, l’Antoni Rojas, un arqueòleg amb una pila d’anys d’experiència en excavacions d’època antiga a Catalunya, i en especial dels ibers.

L’acte va tenir lloc al gimnàs de l’escola, on els nens i nenes van poder gaudir d’una exposició molt complerta, acompanyada d’imatges que convidaven a l’anàlisi i basada en preguntes a l’audiència per tal de mantenir el seu interès.

A més, l’Antoni ens va portar un seguit de material autèntic, com un fragment d’àmfora, una petita llàntia, un fragment de vidre… que els alumnes van poder observar i tocar!

Finalment, vam fer arribar al nostre convidat un seguit de preguntes sobre la seva professió formulades per l’alumnat, que ens ha respost via correu electrònic i que hem pogut llegir a l’aula.

Tot plegat, una experiència ben enriquidora!