Observem el fons marí?

L’Etna, alumna de cinquè curs, ens explica la sortida i què li va semblar!

El dia 10 de maig els alumnes de 5è vam anar a una excursió a l’Estartit per veure la diferent fauna que hi havia a les Illes Medes i vam fer diferents activitats.

Primer, quan vam arribar vam esmorzar i vam anar a jugar a un parc d’allà. Després, una noia ens va explicar, aprofitant un mur del passeig marítim, la fauna i flora que hi havia. A continuació vam anar amb el vaixell Nautilus a fer la volta a les Illes Medes. Ens vam parar a un lloc per mirar els peixos, plantes i algues del fons marí. Quan vam baixar del vaixell, vam anar a dinar a una pineda que estava al costat de la sorra de la platja. En acabar de dinar, vam jugar a la sorra i després vam tornar a l’Escola Pericot amb bus.

La meva opinió sobre l’excursió a l’Estartit va ser un 10, molt divertit i entretingut. Vam aprendre moltes coses com moltes espècies de peixos i quantes illes hi ha a les Medes.