L’últim Sant Jordi a l’escola…

Els alumnes de sisè han participat, per darrer cop, en els jocs florals i en el concurs d’oratòria.

Pel que fa als jocs, han hagut d’elaborar poemes i, per tant, han estat treballant la poesia durant setmanes per entregar al concurs unes produccions molt boniques. A continuació, us deixem un enllaç on podreu veure les poesies dels sis finalistes (tres de cada classe de sisè). Aquest any, la guanyadora ha estat una alumna de sisè A amb un acròstic titulat “El meu últim any”.

Poemes de 6è A: finalistes

• T’estimo, t’estimava i t’estimaré – A. M.
  • El meu últim any – E. B.
  • Vida efusiva – E. C.

Poemes de 6è B: finalistes

• Aquest poema és un problema – B. D.
  • El pirata – A. G.
  • El pati – B. P.

D’altra banda, com ja és habitual, hem celebrat el concurs d’oratòria, una activitat que molts alumnes la viuen amb molta emoció i, així, expliquen que significa per a ells i elles i que els hi agrada més:

• “Pots aprendre a vocalitzar bé i pots aprendre dels errors” diu en N. G.
  • “Les històries de les oratòries” diu en J. T.
  • “Un concurs el qual t’ajuda a expressar-te, saber parlar en públic i triar temes originals” diu en G. V.
  • “Generar més responsabilitat en els estudiants, com per exemple per a acabar-ho per a quan toca, revisar-ho, corregir-ho, etc.” diu la K. Z.
  • “Jo penso que el concurs d’oratòria és molt important tant per practicar el llenguatge oral com per ajudar-nos a perdre la vergonya davant els nostres companys” diu la T. G.

Us compartim una carpeta on podeu veure els vídeos de les tres oratòries finalistes de sisè A.

Carpeta: finalistes 6è A

Carpeta: finalistes 6è B

Enhorabona a tots i totes pel treball i l’esforç!