Fira de treball globalitzat!

Benvolgudes famílies!

Per fi, la covid-19 ens ha donat un respir i hem pogut celebrar la segona fira de treball globalitzat. En aquesta, hem presentat als alumnes de l’escola els nostres treballs realitzats durant el primer trimestre o inici del segon. Els alumnes de cinquè A han mostrat els projectes sorgits de medi social, prehistòria i edat antiga, mentre que els nens i nenes de cinquè B han explicat els treballs de medi natural, la cèl·lula.

Finalment, nosaltres també vam poder passar pels diferents estants dels més petits per veure què havien fet.

Ha estat una experiència molt divertida i hem compartit els nostres aprenentatges!

Us compartim alguns treballs (haureu d’entrar amb l’usuari d’escola pericot) i unes imatges.