Viatgem per Europa!

Al llarg del primer trimestre els/les alumnes de 6è, hem estat fent el projecte “Viatgem per Europa”. L’objectiu principal d’aquest projecte ha estat saber què és la Unió Europea i quins són els països que en formen part.

Durant les sessions que hi hem dedicat hem après:

• Ens hem situat al món, coneixent com es diu el nostre planeta, el nostre país i la nostra comunitat autònoma.
  • Hem conegut què és la Unió Europea i quins països en formen part.
  • Hem aprofundit en els països de la Unió Europea, hem conegut les seves capitals i la seva bandera.
  • Ens hem endinsat en alguns països per conèixer la seva ubicació, característiques, monuments importants, etc.
  • Hem après a tocar “l’himne de l’alegria de Beethoven” amb la flauta i amb altres instruments.

Per dur a terme el projecte hem fet diverses activitats com:

Viatjar a través del google earth, un lapbook per situar-nos al planeta, reptes, jocs amb la tauleta per saber identificar les banderes amb els diferents països, vídeos amb preguntes a respondre, jocs de relacionar els països amb la seva capital, bandera i idioma parlat i finalment un treball de grup.

El treball de grup ha consistit a fer un tríptic, on els alumnes han escollit un país de la Unió Europea i finalment ho han compartit amb els seus companys/es tot fent una exposició oral.

La classe de 6è s’ha esforçat molt al llarg del projecte!