Virtual meeting

Avui dilluns 31 de maig els nens i nenes de CM D han participat a una trobada virtual amb els centres educatius que formen part del projecte DEMOCRAZY for active participation. Aquests centres són: 2nd kindergarten de Peania (Grècia), Compressive Institute “Mility” (Itàlia), Djecji vrtic Djecji svijet (Croàcia), EFC Liberté (Bèlgica). Així, hem pogut posar cara a altres mestres i alumnes i ens hem pogut saludar amb els diferents idiomes. Esperem que el curs vinent poguem seguir amb el desenvolupament d’aquest bonic projecte.