Videoconferència amb els nostres socis de Bèlgica

El divendres 18 de febrer i el dilluns 21 de febrer el nostre alumnat de 4t i de 2n van participar en una videoconferència amb els nostres socis belgues del projecte Erasmus+ “Democra(z)y: Crazy for Participation”.

El divendres els/les  alumnes de 4t de l’Escola Pericot (Girona) i de l’Institut Liberté (Liège – Bèlgica) van cantar conjuntament la cançó “All the children in the world”. A continuació es van saludar en diferents llengües: català, castellà, francès, anglès i italià.

El dilluns els/les alumnes de 2n, es van trobar amb un altre grup d’alumnes de la mateixa escola belga i varen fer diferents activitats:

1. Es van saludar en anglès, francès, català i castellà
  2. Els/les alumnes belgues ens van fer preguntes en anglès sobre la llengua que parlem, sobre nosaltres…
  3. Els/les alumnes ens van cantar una nadala en francès i nosaltres vam cantar una nadala en anglès. Ambdues nadales tenien la mateixa tonada, però la lletra era diferent. Aquestes nadales ens les vam enviar també per Nadal.
  4. Els/les alumnes de 2n de l’Escola Pericot els van fer una presentació del barri de l’escola, aprofitant el projecte que havien fet del barri i que també hem treballat des d’anglès.

Estem desitjant conèixer els altres socis del projecte!