Tutorials Classroom Alumnes

Tal com us hem anat explicant a les reunions de pares, aquest any estrenem una plataforma que ens permetrà un contacte directe alumnes-escola en cas d’un confinament. Des de l’escola, però l’anirem utilitzant com un recurs més en el nostre pla d’estudis.

ENLLAÇ A LES AULES VIRTUALS: a la mateixa web de l’escola, al menú superior amb icones.

Com que hi ha diferents maneres d’accedir a les aules virtuals (en dos dels vídeos que us facilitem avui en aquest article,  veureu que hi accedeixen des del correu), al Pericot us proposem un sistema que creiem que serà més fàcil. Us ho expliquem en un vídeo.  Un cop sapigueu com accedim al classroom a l’escola, podreu fer una ullada a tots els enllaços que, d’una manera desenfadada i molt actual, expliquen amb tot detall com interactua l’alumne/a amb el/la tutora i els altres companys.

Des del Departament d’Educació també se n’han editat. Us els deixem a continuació