Taller d’art al Centre Cultural La Mercè.

Aquest mes de febrer, els alumnes de primer hem fet un taller de creativitat al Centre Cultural La Mercè de Girona.

En aquesta activitat hem pogut experimentar amb els cossos geomètrics (cub, esfera, cilindre,…) i les figures geomètriques planes que, prèviament, ja havíem treballat a les rodes de matemàtiques.

El taller ha consistit en fer un dibuix amb triangles de goma Eva (tipus collage) i una figura de fang (un cactus).

A part de fer matemàtiques, els alumnes han pogut gaudir manipulant diferents materials per poder portar a terme les seves creacions artístiques.

Ha estat una activitat molt profitosa on s’ho han passat molt bé. Podeu veure  totes les fotos AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *