SORTIDA A VILADRAU!

El dimecres 20 d’octubre, els alumnes de sisè de l’escola Pericot vam fer una sortida a Viladrau per fer activitats i connectar amb la natura.

Vam treballar els 5 sentits gaudint del Parc Natural del Montseny.

Una activitat va ser agafar un got i emplenar-lo de coses del bosc, vam barrejar-ho tot i ho vam olorar.

També vam estar molt relaxats quan, en un camp obert i amb uns antifaços als ulls, vam escoltar la natura.

Seguidament, vam fer una paleta de colors naturals agafant elements del bosc.

Sabeu com vam treballar el sentit del tacte? Amb els ulls tapats vam haver de recórrer un circuit guiant-nos pel nostre tacte i confiant en nosaltres mateixos.

Ens ho vam passar molt bé tot gaudint d’un entorn natural i, fins i tot, vam passar pel costat d’un ramat de cabres!