Ràdio Mosca

Benvolguts, benvolgudes,

Ràdio Mosca, el programa per a nens i joves, està a punt de començar. El podreu escoltar ben aviat a  92.7 FM (gironafm.cat)

Des de l’Escola Pericot hem decidit participar en aquesta iniciativa de ciutat que es coordina des de l’ajuntament.

Us animem a participar-hi. És ben senzill:

• Envieu una nota de veu de whatsapp amb un poema, una endevinalla, un acudit, un enigma o simplement explicant una experiència viscuda durant aquests dies… al 630177922 (Emisora local Girona FM).
  • Ha de ser una nota de veu de whatsapp curta (50 segons a 2 m) amb el missatge ben vocalitzat, procurant que el volum de la veu sigui adient, evitant sorolls de fons, etc.
  • En el moment de gravar la nota de veu seguiu el següent guió:
  • Em dic…
  • Vaig a l’escola… i faig (el curs)
  • Ara us recitaré/explicaré (el poema, endevinalla, enigma…)
  • Acomiadament i agraïments
  •  Etiqueteu la nota de veu de la següent manera (nom del nen/a – curs – escola- temàtica)

Cordialment:
Mestres de l’Escola Pericot