Preinscripció i matrícula 2021-2022

Enguany la sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador,  tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web  preinscripcio.gencat.cat.

Cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil.

Preinscripció i matrícula 21-22

Consulteu el web de l'Ajuntament de Girona

Nova zonificació
Cliqueu el mapa per a ampliar-lo

Cliqueu la imatge per a veure  el llistat de carrers

Feu clic a la imatge per a engrandir-la

Cliqueu la imatge per a amplia-la

Publicació del nombre de places escolars per centre i curs.
Per a veure tota la informació feu clic a la imatge o

seguiu l'enllaç: INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA.

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d'aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l'hora d'obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D'aquesta manera s'estableix l'ordre d'accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d'identificació o de criteris que correspongui.

Visita https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/primaria/inici/

Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

Feu clic a la imatge per a veure tot el document.

Un cop acabat el període de presentació de sol·licituds, els centres educatius estudien cadascuna de les peticions que han rebut: n'analitzen les dades, els criteris de prioritat que les famílies demanen que es tinguin en compte, i també els documents justificatius. Tot seguit, publiquen la llista de sol·licituds amb els barems provisionals. En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació.

Feu click a la imatge per a veure tot el document

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista definitiva de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.

El 69.448 és el número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2021-2022

Després del sorteig, s'elabora la llista de sol·licituds per a l'assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc es té en compte l'alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d'alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

Si no s'ha obtingut cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds per a P3, o en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles, un cop fets ja els processos d’assignació.

Després d’aquesta ampliació de la sol·licitud, es fa l’últim procés d’assignació tenint en compte aquestes peticions ampliades.

Publicació del nombre de places escolars per centre i curs.

Feu clic a la imatge per a obrir el document.