PARTICIPEM EN UN PROJECTE eTWINNING

Els nens i nenes de 3r de la nostra escola estan participant en un projecte eTwinning, anomenat “Let’s Improve Basic Language Skills with Digital Stories”. Però abans de continuar, què és un projecte eTwinning? eTwinning és una plataforma europea on docents dels diferents països d’Europa poden trobar projectes per treballar de manera col.laborativa.

En aquest projecte també hi participen escoles de Portugal, Itàlia, Romania, Grècia i Turquia. L’objectiu és millorar les habilitats lingüístiques (escoltar, parlar, llegir i escriure) creant històries digitals.

Aquest és el logo guanyador que identifica el nostre projecte: