Participació de l’escola a la IV Setmana de l’Educació

Aquesta setmana l’Associació d’Estudiants de Mestres de la UdG (ASEM) ha dut a terme la IV Setmana de l’Educació, en la qual ha organitzat diferents tallers, conferències i debats relacionats amb l’educació i destinats a totes les persones interessades. Com a ponents convidats hi ha hagut dos mestres de l’escola, la Gènia Casellas i en Guillem del Moral, qui han dut a terme la conferència i debat “Una mirada diferent als gèneres, al trànsit i a qualsevol expressió. Des dels protocols legals a la vivència a l’aula”, transmetent l’experiència en relació al tema viscut dins del centre. Ha estat tot un èxit i una bona oportunitat de comunicar i apropar les experiències de les escoles als futurs docents.