Menjar bé és divertit i ciència a casa

CINC CONSELLS PER MENJAR DE MANERA SALUDABLE

Un dels programes que  l’ AECC – Catalunya contra el Càncer Girona  realitzen a les escoles de primària és  MENJAR BÉ ÉS DIVERTIT. Des de l’escola en volem fer difusió. Són 5 consells per als pares i uns entreteniments per als menuts de la casa

Els cinc consells són:

Alimenta’t de forma variada
Carrega’t les piles cada dia amb un bon esmorzar
Menja cinc vegades al dia
Menja fruites i verdures
Les llaminadures i les pastes només de tant en tant

En aquest article també hi trobareu  els enllaços per accedir als experiments i altres propostes de #CienciaEnCasa.

CIÈNCIA A CASA

Des de l’AECC tenen la voluntat d’ apropar la ciència a la societat en aquests dies de confinament i ofereixen continguts i formes d’entreteniment per a les famílies.

Connecteu-vos a  #CienciaEnCasa,  i podreu fer unes divertides propostes científiques.

També podeu descarregar-vos aquest PDFs amb els entreteniments (fins el 6/5/2020). Cada dijous un experiment nou!