Hem anat de colònies!!

Fa uns dies, els alumnes de 2n i 4t vam gaudir d’uns dies increïbles de colònies. Durant aquest temps, vam viure diverses experiències plenes d’emoció i activitats enriquidores que sens dubte recordarem durant molt de temps. Us volem recordar que tenim disponibles les fotografies de les activitats de l’escola, així com també una carpeta específica amb imatges dels moments més destacats de les colònies. Aprofiteu per desar les imatges dels vostres fills, ja que quan acabin la seva etapa a primària, aquestes imatges deixaran de ser accessibles a través de la pàgina web de l’escola.

Cliqueu a la imatge per poder veure les fotos.

Gràcies!!