H20Eduk, videojoc educatiu!

Els alumnes de cinquè vam estar jugant a un videojoc educatiu anomenat H20EduK. És un joc que té com a objectiu conscienciar als infants sobre el circuit de l’aigua en ciutats i pobles i que ha creat l’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA) en col·laboració amb la Universitat de Girona. Així doncs, els de cicle superior han après, d’una manera més lúdica i motivadora, el procés que fa l’aigua a la seva ciutat i la importància de cuidar el medi ambient.

Ara bé, no va ser una activitat com una altra, ja que TV3 i TV Girona va fer un reportatge mentre els nens i nenes estaven en plena acció.

TV3 – 5è A

TV Girona – 5è B (minut 8 i 05 segons)

Com a curiositat, un dels desenvolupadors del joc és en Lluís Corominas, pare de l’Escola Pericot. A més, aquest joc ja el van venir a presentar l’any 2019, quan iniciaven el projecte, i també el curs 21-22.