Estada Erasmus a Croàcia

El projecte vol potenciar la vida democràtica en els centres i el seu entorn. L’escola amfitriona ens comparteix la seva metodologia i el treball que dur a terme per una participació democràtica, i juntament amb els altres països participants es Aquesta setmana, un grup de mestres de l’escola Pericot estan participant a la primera trobada del projecte Erasmus+ KA229 “Democrazy- Crazy for active participation” a Varazdin (Croàcia). Els països participants són: Grècia,  Croàcia Bèlgica, Itàlia  i Espanya.

El projecte vol potenciar la vida democràtica en els centres i el seu entorn. L’escola amfitriona ens comparteix la seva metodologia i el treball que dur a terme per una participació democràtica, i juntament amb els altres països participants es planificaran activitats conjuntes per dur a terme en els diferents centres.