Esfera juganera octubre’20

Una caminadeta trepitjant les fulles que ja han caigut mentre ressseguim l’Onyar des de l’escola fins a Plaça Catalunya. Una estoneta de calma, jocs, cooperació o competició, de riures, de complicitats……. I la tornada cap a l’escola amb un somriure i amb un bon record de l’estoneta al Centre cívic del barri vell. Això és el resum de la primera activitat fora de l’escola que estem fent les nenes i els nens de CI. Hi estem anant un dimarts o dijous, seguint el calendari. Tots hi anirem! (si la situació de la pandèmia ens ho permet, és clar). Més endavant, els alumnes de Cicle Mitjà també gaudiran d’aquesta activitat.