Els mestres del Pericot a la XcB

Des de l’escola hem començat un equip de treball coordinat amb altres escoles i instituts: és la Xarxa de competències Bàsiques.

És un model de formació entre iguals i en xarxa que afavoreix la transformació dels centres educatius cap a la millora dels aprenentatges de tots els alumnes.

És, també, una experiència de transformació individual i de centre. Hem de passar d’un model formatiu a un desenvolupament professional docent continu, individual i col·lectiu partint del que ja fem bé.

Us deixem el vídeo, editat per la Xarxa, que ho explica de manera molt entenedora.