Eleccions al consell escolar

Benvolgudes famílies,

El curs passat, degut a la situació de la pandèmia no es van poder dur a terme les eleccions al Consell Escolar, les qual es realitzaran aquest curs. El procés s’inicia el dia 2 de  novembre.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, on hi participen els diferents col·lectius: director, mestres, famílies, personal PAS i ajuntament.

Les principals funcions del consell escolar és la participació en la presa de decisions relacionades amb temes importants per al funcionament i organització del centre: projecte educatiu, programació anual, gestió econòmica, etc.

Els membres del Consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Documents que trobareu aquí per descarregar: Convocatòria i calendari; Document de presentació de candidatura; Sol·licitud per fer-se supervisor/a