Castanyada 2023

El passat divendres 27 d’octubre vam celebrar el Halloween i la castanyada a l’escola Pericot, treballant i celebrant les festes que toquen segons el calendari escolar.

Durant el matí els alumnes es van poder disfressar de halloween i a la tarda de castanyers i castanyeres. Durant la celebració cada cicle va ballar una dansa. Els infants d’infantil ens van ballar “Vora el foc”, els de cicle inicial “La rumba de les castanyes”, els de cicle mitjà “Pet patum” i els grans de l’escola “La castanyera roquera”. Tota l’escola vam ballar la sardana “Coti per coti”. Vam passar una gran diada tots junts!

Gràcies als pares castanyers i mares castanyeres que van repartir les castanyes i a l’AFA per la seva col·laboració.