Benvinguts al curs 21-22

Des de l’Escola Pericot us volem donar la benvinguda al curs 21-22 que hem encetat.

L’equip de mestres de l’Escola ha estat preparant amb  molta il·lusió i energies renovades un curs que pretenem que sigui el del retorn a la normalitat. Un curs en el qual intentarem recuperar, progressivament i en la mesura que es pugui, totes aquelles activitats del nostre ADN que malauradament amb la situació de pandèmia vam haver d’aparcar.

Així doncs, famílies, nenes i nens, cordeu-vos els cinturons que comença l’aventura!

Entre totes i tots fem el Pericot!