Anem al parc de la plaça Puigvistós

El parc de la plaça Puigvistós va ser l’escenari d’una divertida jornada per als alumnes de 3r abans de les vacances de Setmana Santa. El passat divendres 31 de març vam celebrar l’últim dia de classe amb una sortida al parc, on vam gaudir d’una bonica matinal amb els companys del curs.

Des de jocs de pilota, jocs amb els companys o passejades per les zones verdes del parc, els alumnes van passar una bona estona junts, compartint rialles i moments de diversió. A més, van aprofitar l’ocasió per conèixer-se millor i establir noves relacions d’amistats.

El parc de la plaça Puigvistós és un lloc idoni per gaudir de la natura i fer activitats a l’aire lliure, i els alumnes van aprofitar al màxim aquesta oportunitat per desconnectar i passar una bona estona. Esperem que aquesta experiència sigui una motivació addicional per a seguir treballant junts i fent de l’aprenentatge una experiència enriquidora i divertida.

Us deixem amb algunes imatges de la jornada. Recordeu que podeu anar mirant les carpetes de fotos per estar al dia del que anem fent a l’aula.