Anem a la fira?

El Treball Globalitzat Pericot és un dels nostres trets d’identitat i, per aquest motiu i com ja és habitual, celebrem una fira on els alumnes exposen les feines que han fet durant el primer semestre. És el moment de tancar projectes, centres d’interès… i compartir-ho amb altres companys i companyes de l’escola.

En aquesta tercera edició, des de segon curs fins a sisè, els infants han presentat treballs com el del cicle de l’aigua, la prehistòria, les Gavarres, el sistema solar, els contes o les fonts d’energia.

Bona feina a tothom!