Acreditació Erasmus+ 2021-2027

Estem molt contents d’informar-vos, que l’escola Pericot ha obtingut l’acreditació K121 dins el nou programa Erasmus+ 2021-2027, per dur a terme projectes i mobilitats amb altres països i centres educatius d’Europa.

Aquest programa Erasmus+ 2021-2027 té com a objectiu principal, en l’àmbit de l’educació i la formació, la promoció de la mobilitat educativa de les persones i els col·lectius, tant de l’alumnat com del personal docent, així com la cooperació, la qualitat, la inclusió i l’equitat, l’excel·lència, la creativitat i la innovació en l’àmbit de les organitzacions i les polítiques. En relació amb les polítiques educatives europees, les prioritats del Programa són la inclusió i la diversitat, la transformació digital, el medi ambient, la lluita contra el canvi climàtic, i la participació en la vida democràtica.

A Espanya el programa Erasmus+ és gestionat pel Servei Espanyol per la Internacionalització de l’Educació (SEPIE), organisme públic adscrit al Ministeri d’Universitats que actua com Agència Nacional del programa en els àmbits de l’educació i la formació.

Els objectius que ens proposem desenvolupar al llarg d’aquestes mobilitats són els següents:

• Donar dimensió internacional a la metodologia AICLE per continuar amb la millora de la competència en llengua anglesa a través de projectes col·laboratius.
  • Introduir noves metodologies innovadores i crear carpetes compartides i amb eines digitals a l’abast dels docents vetllant per un ús conscient i que garanteixi la salut digital.
  • Consolidar comportaments sostenibles i responsables en la comunitat escolar a través de projectes col·laboratius amb centres europeus perquè els alumnes siguin més responsables amb el medi ambient.