ELS NOSTRES PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Aquest mes de setembre hem començat una nova etapa de la nostra primera infància a l’escola Pericot !

Han estat dies de moltes novetats, noves coneixences, descobriments i tot això i més, barrejat amb tot tipus d’emocions. Mica en mica ens anem adaptant als nous espais, a les rutines i hàbits del dia a dia, i encara que som els més petits de l’escola, ens anem fent grans a passos gegants !

Us volem compartir algunes fotos d’aquestes primeres setmanes i de moments molt especials que hem viscut. Gràcies per la confiança, la paciència i la col.laboració en aquest període d’adaptació.