LA PASQUA JA HA ARRIBAT !

La Pasqua ja ha arribat, i amb ella la Primavera, i ara s’acosta un temps on els dies s’allargaran i sortirà la primera verdor. A l’escola, uns dies abans de marxar de vacances de Setmana Santa, hem fet activitats relacionades amb aquest canvi d’estació i amb aquesta festivitat: hem experimentat amb la xocolata, hem gaudit escoltant llegendes, contes i veient una obra de teatre sobre la Pasqua. També hem jugat, amb els altres infants d’Infantil, a buscar ous al pati.

A part, trobareu carpetes de fotos amb d’altres activitats que hem continuat fent : activitats de Rodes ( psicomotricitat fina, matemàtiques manipulatives, treball del nom propi, ) i d’ Experimentació, dels Projectes i la Fira TGP, ….

Gaudiu molt d’aquests dies tan dolços en família i gent estimada, ens retrobem ben aviat !