Robòtica a l’escola

Ens plau comunicar-vos que el projecte de programació i robòtica de l’Escola Pericot creix i es va consolidant. Com bé sabeu, fins ara, el podíem dur a terme gràcies a la cessió de material per part d’Innova’t Educació. Aquest curs gràcies a la subvenció de l’Ajuntament de Girona “Activa el teu projecte”, hem pogut fer la compra de 2 Kits Cubetto, 4 Pack Lego Wedo Education i 4 Pack d’aula Lego Mindstorms. Amb aquest material podem treballar tots els alumnes d’educació infantil i primària.

Seguim doncs amb la primera fase d’implementació de la robòtica a l’escola, treballant-la com un bloc (àrea curricular) de continguts i amb l’objectiu futur de tractar-la com una eina per aconseguir consolidar els diversos continguts del currículum, de manera interdisciplinar.