Projecte Leo XXI, a St Pere de Galligants

El dia 5 de maig vam presentar, al Museu Arqueològic de Girona, la instal·lació audiovisual del projecte de plàstica del centre aprofitant la jornada de portes obertes de St. Pere de Galligants.

La instal·lació es va estrenar el dia 2 de maig, coincident amb el 500 aniversari de la mort de Leonardo da Vinci. Durant el mateix dia 2 i 3 de maig vam aprofitar per fer una sortida amb els grups de 4t, 5è i 6è de primària i vam tenir l’oportunitat d’observar part del treball elaborat en aquest curs.

Si voleu més informació del projecte podeu seguir-lo al blog de plàstica, o bé al site del projecte tot clicant l’enllaç següent: https://sites.google.com/view/projecte-leo-xxi/inici

Imatge del assistents, el dia 5 de maig Foto del dia de la presentació a St. Pere de Galligants. Alumnes de l’Escola Pericot observant la video instal·lació.