Animalari. CANTATA 2019

El dimecres 29 de maig els nens i nenes de 4t vam anar a l’Auditori de Girona per participar a la Cantata que organitza l’Escola Municipal de Música i on participem conjuntament amb altres escoles.

La Cantata d’aquest any ha estat basada en l’Animalari de l’escriptor Enric Larreula, que són uns poemes molt divertits sobre animals que juguen amb les paraules. El compositor és l’Albert Gumí, qui va ser també el director dels assajos.

Vam començar a treballar les cançons ja des del primer trimestre. També vam fer tres assajos (dos parcials a la Mercè i un de general a l’Auditori).

Al moment de sortir estàvem molt nerviosos perquè venien els pares a veure’ns i hi havia molta gent! Però ens va sortir molt bé i al final se’ns van passar els nervis i vam sortir molt contents.

Va ser molt bona experiència!