esborrany 22 23

Feu clic a les imatges per engrandir-les

Consulteu els criteris d'adjudicació de places a la web del GENCAT

🗓  4 de març de 2022

Publicació del nombre de places escolars per centre i curs.

Feu clic a la imatge per a engrandir-la.

🗓  Del 7 al 21 de març de 2022 (a partir de les 9 hores)

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d'aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l'hora d'obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D'aquesta manera s'estableix l'ordre d'accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d'identificació o de criteris que correspongui.

🗓  Del 22 al 23 de març de 2022

Aquests dies pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

🗓  21 d'abril de 2022

Un cop acabat el període de presentació de sol·licituds, els centres educatius estudien cadascuna de les peticions que han rebut: n'analitzen les dades, els criteris de prioritat que les famílies demanen que es tinguin en compte, i també els documents justificatius. Tot seguit, publiquen la llista de sol·licituds amb els barems provisionals. En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Visualitzeu el document ampliat.

🗓  Del 22 al 28 d'abril de 2022

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació.

🗓 3 de maig de 2022

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista definitiva de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.

🗓 9 de maig de 2022

El número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2022-2023:

🗓 11 de maig de 2022

Després del sorteig, s'elabora la llista de sol·licituds per a l'assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc es té en compte l'alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d'alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

Podeu obrir el document.

Si no s'ha obtingut cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds per a P3, o en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles, un cop fets ja els processos d’assignació.

Després d’aquesta ampliació de la sol·licitud, es fa l’últim procés d’assignació tenint en compte aquestes peticions ampliades.

🗓 9 de juny de 2022

Publiquem el nombre de places escolars del centre, i per curs.

🗓 10 de juny de 2022

Finalment, es publica la llista d'alumnes admesos al centre , alumnes preinscrits al centre i també la llista d'espera.