BENVINGUTS A 1r!!
Hola famílies, Som la Tona i en Narcís, els tutors que tindreu a 1r. Us esperem el dilluns 13 de setembre per començar un curs ple de novetats, reptes i aprenentatges nous. Ara ja esteu a Primària, sou una mica més grans i fareu activitats una mica més difícils. Us presentem els altres mestres que […]
BENVINGUTS A 1r!! Llegeix més »












