ÉS TEMPS DE TARDOR!
Descobrim, juguem i experimentem amb la tardor!
ÉS TEMPS DE TARDOR! Llegeix més »
Descobrim, juguem i experimentem amb la tardor!
ÉS TEMPS DE TARDOR! Llegeix més »
Us compartim fotografies d’algunes activitats i diferents moments que hem fet i viscut durant aquest temps de tardor. També podreu veure el treball que fem de la Roda de racons, algunes sessions del treball globalitzat de la Lluna, i altres activitats.
TEMPS DE TARDOR ! Llegeix més »
Els alumnes de 2n hem estat treballant les marxes rítmiques a través de la unitat “El restaurant”. Ens hem convertit en cambrer i cuiners, i hem treballat les marxes i els ritmes de blanques, negres i corxeres, representant diferents tipologies de restaurants, els de menjar ràpid (corxeres), restaurant de menú (negra) i restaurant d’estrella (blanca).
Les marxes rítmiques Llegeix més »
És un espai segur Internet?
Us deixem tres redaccions d’alumnes de sisè sobre la xerrada d’internet segura que van rebre per part d’un Mosso
Internet segura? Llegeix més »
El passat 27 d’octubre vam celebrar el halloween i la castanyada amb unes temperatures inèdites per a l’època de l’any que som. Ja fa dies que hem entrat a la tardor però encara podem anar amb la roba d’estiu. Malgrat aquest contratemps, seguim celebrant les festes que toquen segons el calendari escolar. Vam poder disfressar-nos de
CASTANYADA EN MÀNIGA CURTA Llegeix més »
Aquesta setmana tots els nens i nenes de cicle mitjà hem fet una sortida d’entorn per la ciutat. Cap a les 09:30 hem sortit de l’escola, caminant pels carrers, fins arribar el parc de la Rosaleda. Just davant hem vist com comencen a muntar les fires, ja tenim ganes d’anar-hi a fer una volta, i
Sortida d’entorn Llegeix més »
El passat 27 d’octubre vam celebrar el halloween i la castanyada amb unes temperatures inèdites per a l’època de l’any que som. Ja fa dies que hem entrat a la tardor però encara podem anar amb la roba d’estiu. Malgrat aquest contratemps, seguim celebrant les festes que toquen segons el calendari escolar. Vam poder disfressar-nos de
CASTANYADA EN MÀNIGA CURTA Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r vam fer una activitat que es diu “All about me” a principi de curs per conèixer-nos una mica millor. Ens vam preguntar: “What’s your name?” “How old are you?” “What’s your favourite colour?” “What’s your favourite number?” What’s your favourite season?”. Primer vam contestar les preguntes individualment i després
Els/les alumnes de Cicle Inicial hem fet una petita celebració de Halloween en les sessions d’anglès. Hem après la cançó “Who took the candy from the trick-or-treat bag?” i l’hem cantat utilitzant imatges de diferents personatges de Halloween. A més, el dijous 28 també vam cantar-la, però amb els personatges de que anàvem disfressats. També
Celebrem Halloween a CI Llegeix més »