EXCURSIÓ A LA SELVA DE L’AVENTURA : “CAMINA DESCALÇ”
Hem anat d’excursió a Arbúcies i hem fet l’activitat “Camina descalç”. Ha estat una sortida plena de sensacions i emocions. Caminant descalços per dins el bosc hem activat els nostres sentits: el tacte, l’olfacte, la vista, l’oïda… Hem trepitjat sorra, pedretes, troncs, aigua… Hem gaudit d’una autèntica aventura! Compartim amb vosaltres les fotos!
EXCURSIÓ A LA SELVA DE L’AVENTURA : “CAMINA DESCALÇ” Llegeix més »












