Mentoria a 2n
Aquest any, un cop per setmana els alumnes de 2n fan mentoria (alguns estan amb la mestra de religió). A mentoria treballem des de ben petits el “saber estar”, el “saber tractar els companys”, a compartir, a parlar sense ofendre, i aquests dies .. a saber perdre també. A cicle mitjà i superior treballaran tècniques […]











