Un mar de plàstic
Aquest any els alumnes de 3r estem treballant el projecte “Un mar de plàstic”. La proposta va sorgir de la sortida que vam fer a la platja a inici de curs i de la demanda dels companys i companyes de 2n, als quals durant el seu projecte sobre l’Antàrtida, els van sorgir uns dubtes que […]
Un mar de plàstic Llegeix més »










