Música a l’Educació Infantil. Fort/ Fluix/ Normal

Els alumnes d’infantil estan treballant les qualitats dels sons, i aquests es poden executar de diferents maneres, cant, tocant instruments, gràfica  i amb moviment motriu, …tota una sèrie de dinàmiques que donen riquesa a la música, per aquest motiu a l’aula gairebé en totes les sessions es treballen vivencialment aquestes qualitats.

Els xiquets i xiquetes ja saben dibuixar la grafia convencional (cargols grans i petits) i discriminen els sons sense dubtar.

Hem començat amb els sons Forts i Fluixos i que millor que amb la cançó de la Dàmaris Gelabert, si voleu, escolteu-la des de casa:

Acompanyant  tot el treball d’aquesta qualitat i per tal d’apreciar els sons forts i fluixos, durant les sessions hem escoltat i dramatitzat l’obra musical GUILLEM TELL de Gioachino Rossinni. Tots els alumnes havien de simular qua anaven en cavall per dintre l’espai de la classe, han gaudit plenament, en acabar uns van a beure aigua, els altres a fer pipi…i a tornar-hi!