La importància de la música en l’etapa de l’Educació Infantil. Curs 2020/21

Desde l’àrea de música i dansa volem explicar com es desenvolupa el treball amb els alumnes de P3 i P4.

Els alumnes experimenten i vivencien els elements principals de la música en cada sessió

mitjançant diferents dinàmiques, propostes i jocs musicals, essent la música el fil conductor que els permet experimentar, participar  i gaudir plenament:

• Els xiquets i xiquetes canten diferents cançons, toquen instruments de percussió i d’orquestra.
  • Reconeixen i exploren  les parts, les possibilitats sonores i característiques del seu cos.
  • Classifiquen els sons segons la seva qualitat (fort-fluix/llarg-curt…)
  • Realitzaen audicions actives en les que coneixen diferents autors i situacions.