“Maridatge entre escoles”, 31/5/22

El passat 31 de maig , va tenir lloc l’esdeveniment “Maridatge entre escoles”, la darrera activitat pels alumnes del 2n curs de màrqueting i publicitat.

L’activitat ha consistit en el maridatge dels vins Nidum i Brave (dos projectes de vins creats durant aquest any pel grup de màrqueting)  amb uns plats  preparats per l’ocasió pels alumnes de l’escola d’hostaleria Sitges, J.R.Benaprès.

Aquest esdeveniment va comptar amb l’assistència  del voltant de 50 persones entre alumnes actuals i exalumnes de l’Escola d’Espiells, familiars  així com altres convidats provinents de l’escola de d’hostaleria.

Per més informació, consulteu els següents enllaços