L’Escola d’Espiells acull la 1a Trobada d’Escoles Agràries d’Indústria alimentària de Catalunya. 04/5/22

Després de dos anys amb pandèmia, ressorgeix la germanor i xarxa entre les Escoles agràries

Espiells, 4 de maig de 2022.  L’Escola d’Espiells va acollir  el passat  3 de maig de 2022 la primera jornada entre alumnes de quatre escoles agràries de Catalunya, en concret de les Escoles amb cicles formatius especialitzats en l’àmbit alimentari, amb la finalitat de promoure la germanor i sinergies entre escoles.

En aquesta jornada van participar els alumnes dels segons cursos dels cicles formatius de les Escoles Agràries de Pallars, Empordà, Gandesa i Espiells, amb el suport organitzatiu dels alumnes del cicle formatiu de màrqueting i publicitat de l’escola  d’Espiells.

Amb una participació al voltant de cent persones (entre alumnes, professorat i altres convidats), es van poder veure stands expositors dels diferents productes de cada escola i es van dur a terme els següents  tallers formatius:

• Plantació de ceps en la vinya i de  degorjament de vi (EA Espiells),
    • Colorants naturals i artificials en els aliments ( EA Empordà)
    • Gimcana dels cinc sentits (EA Gandesa)
    • Esferificacions (EA Pallars)

Els tallers es van realitzar en diferents localitzacions interiors i exteriors de l’Escola Espiells (com la vinya o el celler),  i la trobada va finalitzar amb un dinar de germanor a l’aire lliure, on es van fer entrega dels premis del concurs de fotografia en l’instagram (hastag #eaTIA22) que va estar en actiu durant tota la jornada.

La valoració de la jornada per part de tots els participants va ser molt positiva, tant en termes de qualitat dels tallers, com de gestió organitzativa.

Per més informació: