Français de base pour la viticulture Modalitat a distància (11/04  –  24/05   2024)

Al món del vi i l’enoturisme, és necessari poder desenvolupar-se amb familiaritat en francès. Aquest seminariestà pensat per millorar les aptituds lingüístiques i vocabulari tècnic en llengua francesa, i tractarà aspectes de la vinya, les tasques de manteniment i el terroir que influeix i caracteritza el vi d’un territori.

Aquest seminari està dirigit a professionals del sector amb coneixements de francès (mínim nivell A2) que desitgin aprofundir en el lèxic propi de la vitivinicultura (viticultors, enòlegs, sommeliers, cellerers, comercials tècnics, operadors turístics, responsables d’enoturisme i RRPP en la seva faceta de presentació i venda de vi, estudiants d’enologia i viticultura i resta de professionals del sector).

11/04  –  24/05   2024

30 hores

Format del curs:

• Al ser un seminari de modalitat a distància asincrònic , l’alumne treballarà 3 blocs temàtics de 10 hores, de manera individual i autònoma i disposareu de suficient temps per treballar cada bloc, al vostre ritme. No hi hauran classes  presencials online, si no que treballareu vosaltres mateixos amb materials i al vostre ritme.

• En cada bloc se us facilitarà un pdf amb contingut teòric i al voltant d’aquest material, haureu de fer activitats per tal de treballar la comprensió del vocabulari, a banda d’altres exercicis escrits i orals que haureu de fer per tal de consolidar aquest vocabulari. Des de l’escola supervisarem la vostra feina i us tornarem feedback.

• Els materials del seminari i activitats es gestionaran a través de la plataforma educativa Moodle, i el primer dia del seminari es farà una sessió informativa  en línia  amb la coordinadora i professora on s’explicarà el funcionament del seminari i resoldre dubtes al respecte, d’una hora de durada ( als matriculats se us enviarà un accés a la plataforma Zoom per fer aquesta trobada).

• Recorda que només tens dret de certificat d’aquest seminari amb el lliurament de TOTES les tasques i activitats del curs ja que l’entrega d’aquests exercicis és obligatori per tal de poder obtenir el certificat d’assistència al seminari.