FORMACIÓ CONTINUA CURSOS ESPIELLS 2022

Us donem a conèixer la PREVISIÓ dels cursos de Formació contínua durant octubre –  desembre 2022

Consideracions:

• Les dates de la realització dels cursos és estimada. A mesura que es publicitin individualment, es facilitaran les dates definitives.
  • Informarem a través de la web i de la Newsletter informativa de l’escola de la data en la que us podeu inscriure al curs

• Si voleu rebre aquesta Newsletter, haurem d’incorporar les teves dades al fitxer de l’escola, i per tant  és necessari disposar del teu consentiment.

Com fer-ho? És molt senzill. Fes clic aquí:

Tipologia de cursos que l’escola pot oferir:

• Presencials:  Les hores dels cursos es duen a terme en les instal·lacions de l’escola. Per obtenir el certificat d’assistència, cal fer com mínim 80% d’assistència de les hores.

• Semi presencials: Com a mínim el 50% de les hores, es fan a les instal·lacions de l’escola (i la resta mitjançant classes en línia o asíncrones de treball per part de l’alumne). Per obtenir el certificat d’assistència, cal fer  un mínim d’assistència de 90% de les hores presencials i lliurament correcte dels treballs/activitats corresponents a les hores no presencials.

• En línia: 100 % online. Per obtenir el certificat  cal lliurar correctament totes les activitats/treballs corresponents

1. Joan

Bona tarda són en Joan
    M’agradaria inscriurem en un curs dels que heu proposat de cara l’any vinent.
    Sóc nou en el tema de cursos etc pero voldria participar-hi.
    Concretament el curs de viticultura ecològica.
    Gracies X atendrem

1. admin Autor de l'article

Hola Jordi

Sí, ja tenim el curs disponible. Si entres a la web, vueràs que hi ha un espai on podràs inscriure’t, juntament amb el programa

Salutacions

Coordinació contínua

2. Miquel Puigdellívol

Hola,
    Estaria bé algun curs de poda en verd i un altre curs bàsic d’higiene alimentaria per saber els requisits i obligacions per crear petit celler o un obrador compartit.
    Gràcies

3. Mònica Cardús

Bon dia,

Estariem interessats en fer un curs de cata, no sé si en feu a Espiells però agrairia que ens aviséssiu en el cas que se’n faci algun.

1. admin Autor de l'article

Hola
      Malauradament l’escola no fa cursos de tast i tampoc no en té de previstos per fer durant aquest proper any.
      Salutacions cordials
      Coordinaicó formació contínua

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *