Curs per operaris de poda. Introducció a la poda de respecte 18-26 Febrer 2021

Aquest curs està destinat a aquells treballadors que volen perfeccionar la seva tècnica i entendre, amb més profunditat, les reaccions en el temps del cep; destinat a persones relacionades amb el sector agrari, en especial a operaris i productors agrícoles i  a persones que vulguin millorar en la poda.

Al ser un curs de modalitat SEMIPRESENCIAL, tens dret de certificat d’aquest curs si fas un mínim d’assistència de 90% de les hores presencials i lliurament correcte dels treballs/activitats corresponents a les hores no presencials.

Data:   18 – 26 Febrer
Hores:   7 h
Preu:    32 €

PROGRAMA

IMPORTANT: Atenent a la situació de pandèmia COVID-19, aquest curs es planteja prioritzant en primer terme les classes en línia. L’escola es reserva el dret de modificar les dates de les classes presencials en el cas que no es poguessin fer en les dates programades per restriccions d’accés a l’escola. En aquest cas, el/la coordinador/a del curs comunicarà les noves dates l’abans possible.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *