Comunicat (14/04/2020) – Activitat de l’escola durant l’excepcionalitat pel Covid-19

Amb motiu de la situació d’excepcionalitat que estem vivint, l’Escola ha de romandre tancada durant un període indeterminat. Esperem que aquest tancament sigui el més curt possible.

Dir-vos que els treballadors/res de l’escola mantenim l’activitat laboral ja sigui en format teletreball o mantenint el celler i la finca en òptimes condicions .

Mentrestant i fins que es retorni a la normalitat, pels alumnes dels cicles formatius de grau mig i grau superior i seguint les instruccions marcades pel Departament d’Educació, seguirem amb les classes en format telemàtic

Pel que fa als Cursos de Formació Contínua i les Jornades de Transferència Tecnològiques (Jornades PATT) dir-vos que es reprogramaran (tant els que estan començats com els proposats i  que s’han ajornat), un cop es pugui tornar a operar amb  normalitat.

Per contactar amb l’escola, us atendrem a través dels següents mitjans:

• Correu electrònic       :  aespiells.daam@gencat.cat
    • El telèfon de l’Escola :  938 91 14 12. (Operatiu de dilluns a divendres de 9 a 14 hores)

Esperem que estigueu bé, cuideu-vos i cuideu als qui us envolten.

La Direcció