Basic English for winemaking: Viticulture and terroir. Modalitat a distància (- asincrònic) (18 octubre – 15 Novembre)

Al món del vi i l’enoturisme, cada cop és més necessari poder desenvolupar-se amb familiaritat en anglès. Aquest curs està pensat per millorar les aptituds lingüístiques i vocabulari tècnic en llengua anglesa, i tractarà aspectes de la vinya, les tasques de manteniment i el terroir que influeix i caracteritza el vi d’un territori.

Al ser un curs a distància, l’alumne treballarà 3 blocs temàtics de 7 hores, de manera individual i autònoma, i per tant disposareu  d’una setmana per treballar cada bloc, al vostre ritme.

En cada bloc se us facilitarà un pdf amb contingut teòric i al voltant d’aquest material, haureu de fer activitats com listenings i readings per tal de treballar la comprensió del vocabulari, a banda d’altres exercicis escrits i orals que haureu de fer per tal de consolidar aquest vocabulari. Des de l’escola supervisarem la vostra feina i us tornarem feedback. L’entrega d’aquests exercicis és obligatori per tal de poder obtenir el certificat d’assistència al curs.

Els materials del curs i activitats es gestionaran a través de la plataforma educativa Moodle, i el primer dia del curs es farà una sessió informativa  en línia per explicar el funcionament del curs i resoldre dubtes al respecte, d’una hora de durada ( als matriculats se us enviarà un accés a la plataforma Zoom per fer aquesta trobada).

Aquest curs està dirigit a professionals del sector amb coneixements d’anglès (mínim nivell A2) que desitgin aprofundir en el lèxic propi de la vitivinicultura (viticultors, enòlegs, sommeliers, cellerers, comercials tècnics, operadors turístics, responsables d’enoturisme i RRPP en la seva faceta de presentació i venda de vi, estudiants d’enologia i viticultura i resta de professionals del sector).

18/10 – 15/11 2021

21hores