#ViuEspiells| Campanya de comunicació. Gener 2024

Sant Sadurní d’Anoia, Gener 2024

• L’escola realitza la primera campanya de comunicació pensada per connectar amb tots els públics afins i sector
      • La campanya està acompanyada de la frase clau #ViuEspiells, que intenta resumir l’essència de l’escola, i estarà present en els diferents suports publicitaris i de comunicació .

L’escola agrària de Vitivinicultura i enologia Mercè Rossell i Domènech ha iniciat aquest gener 2024, una gran campanya de comunicació de l’escola, amb l‘objectiu de mostrar  l’escola i els cicles formatius que s’imparteixen. La campanya es basa en 4 vídeos de caire testimonial de tècnics docents, alumnes i exalumnes de cada cicle i estan fets  en format curt per tal que es puguin penjar a les xarxes socials i promoguin la viralització.

Els vídeos es van gravar durant el període de la verema, i mostren tant les instal·lacions del centre (vinya, celler, sala de tast, laboratori, etc) com les diferents activitats que els i les alumnes  realitzen en els respectius cicles formatius (CFGMig d’olis i vins i CFG Superior de vitivinicultura (dual) i de Marketing i publicitat (amb perfil enològic)).

La campanya també pretén generar una resposta de la comunitat vinculada a l’escola d’Espiells (alumnes, exalumnes, personal i ens que ja coneixen i col·laboren amb el centre), ja que es demana explícitament la seva connexió amb l’escola “i per tu, què és Espiells?”. La idea és resumir en una paraula aquest sentiment i amb amb totes les paraules recollides, l’escola generarà un wordcloud (núvol de paraules)  que es publicarà en les xarxes socials a meitats d’abril.

Per veure la campanya. feu clic al següent enllaç: #ViuEspiells