9ª Setmana de la malvasia de Sitges (17/11/23)

Biblioteca Santiago Rusiñol, Sitges, 17/11/2023

Els i les alumnes del CFGS de Màrqueting i publicitat han assistit la “Jornada pedagògica: Un moment de reflexió dedicat a la varietat “, un dels actes emmarcat dins de La Setmana de la Malvasia de Sitges.

Durant la jornada s’han realitzat diferents taules rodones, que han reflexionat sobre l’estat actual de l’enologia, l’enoturisme, el patrimoni, la història i la gastronomia d’aquesta varietat de raïm i tastos. En concret les taules  han tractat les temàtiques “De l’enoturisme en un entorn de sol i platja a l’(eno)turisme regeneratiu”, i “La Malvasia com a Baluard de Slow Food” i Hi ha Malvasia a la gastronomia de Sitges?”

L’acte  ha estat organitzat amb la col·laboració de l’Escola d’Hostaleria Joan Ramón Benaprès i Slow Food Penedès Garraf.

Per més imatges, feu clic al següent link.