Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA)

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital Sub-direcció General de Transformació Educativa, del Departament d’Educació de Catalunya amb fons europeu va obrir convocatòria de Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA), amb el suport per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentessin un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat en les etapes de primària i secundària obligatòria.

L’escola Mercè Rodoreda, ha estat seleccionada per diferents accions innovadores i transformadores, destacant el projecte “SOM EMOCIONS”, tallers que es realitzen amb l’alumnat de 4t a 6è, on el món artístic i cultural fa d’eix transformador i vehicular. Aquesta acció es fa de manera conjunta amb Escola de teatre i dansa musical Memory, amb el suport de tres professionals.

Si voleu més informació, entreu al bloc dels nivells corresponents i gaudireu de la bona tasca i la motivació de l’alumnat.

Escola Teatre Musical Memory

Impropau Rodoreda

Podeu veure l’article complert clicant aquí: POEFA