FESTA DE LA CASTANYADA

Hola famílies! 😀

El passat divendres 29 d’octubre, els nens i nenes de la comunitat de mitjans vam celebrar la castanyada, com la resta d’infants de l’escola. 🌰
Els nens i nenes de primer van menjar els panellets que havíen preparat el dia anterior i l’alumnat de 2n i 3r van estar preparant durant el matí un esmorzar terrorífic, que va quedar molt xulo i estava molt bo!
Després del pati vam ballar tots els infants de l’escola i per últim, a la tarda, vam veure la desfilada de disfresses dels nois i noies de sisè, vam menjar les castanyes i vam fer una mica de festa ballant i cantant tots i totes al pati.
Va ser un dia de seguir la tradició, de moltes activitats, de molts balls i sobre tot… De molta diversió i bons moments!
Fent clic AQUÍ podreu veure les diferents fotografies de la jornada, esperem que us agradin!